lördag 9 januari 2010

Värkar???

Vaknade nyss med en hisklig mensvärk. Yes äntligen tänkte jag. Sigge vill komma nu. Satte mig upp, fick faktiskt andas lite för att orka ta mig upp och gå på toa. Nu fattar jag vad jag väntar på tänkte jag och blev nästan lite glad att jag kände något annat än jobbiga sammandragningar. På toa blev jag lite yr och illamående men var fortfarande glad. Nu banne mig ska här klockas värkar... återvände till sängen och väckte lite försiktigt Anders... klart trött gjorde han ett tappert försök att hålla sig vaken. Men ingen värk kom åter.... vad fan hände nudå?? Inget mer? Drömde jag? Kanske var det en riktig förvärk bara. Hela kvällen igår mådde jag lite underligt. Lite extra trött i kroppen och frusen... håller jag bara på att bli förkyld?? Jaja det är väl dax att återvända till sängen. Både Anders och Sigge verkar ha somnat om så jag bör väl göra detsamma. Falskt alarm...! Sorry. Godnatt.

3 kommentarer:

Stinas sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Stinas sa...

kommer du blogga dig igenom the real thing också?? vi väntar med spänning och tänker på er 24/7. krama krama

HELENAHANDERS. sa...

u bet.