tisdag 12 januari 2010

v38+0



Hahaha, det här trodde vi inte någon av oss! Vecka 38 avklarad. Nu påbörjas vecka 39. Helt galet. Men allt vad som verkade vara något av en påbörjad förlossning igår har ju avtagit helt. Inte en värk, inte ens mensmolvärk. Som vi hoppades. Förmodligen därför. Den har det skönare därinne, medan mamma lider. Ja det gör jag! Nu är jag så less. Så less, så less. Ryggvärken som tidigare gått att bota med ryggläge blir nu värre vid ryggläge. Dvs; jag varken sover, sitter, vilar eller gör något nuförtiden som är bekvämt. Jävla bebis! Vad gör du mer än att ökar i vikt därinne?! Dessutom ökar jag i vikt eftersom jag inte orkar göra något vettigt. Så nu landar vågen helt stört på 58kg. 12kg har jag ökat sen start! Lagom tycker jag. Helt fucking lagom. Så därför ska jag nu baka chokladbollar och äta lite ostkaka, för det är det enda som är roligt nuförtiden. Att äta! Japp Svullo here I come!
2 saker får mig extra tokig. Sushi och Apelsiner. Så om någon har något av detta att erbjuda får ni gärna komma förbi på lite jos, för mina apelsiner är slut! Jag har apelsintoka.. apelsin apelsin! Välkommen!!!

2 kommentarer:

Stinas sa...

apelsin?? är det för att bebis ser ut som en sån som du blir sugen på dem?? hehe

sushi... får du äta det? hmmm, låter gott. kanske kan vi få komma förbi med lite sushidinner imorgon -förutsatt att bebis stannar inne den med ;-)

kramar

HELENAHANDERS. sa...

Ja mina apelsiner e slut o jag vet inte varför behovet av dom e så stort. Troligtvis för jag mådde så illa i början å det kändes friskt o fräscht. mumsigt ere iaf. Äter 4 om dan minst... men nu e dom som sagt slut. Klart jag får äta sushi. Om fisken varit fryst... vilket den har på de stora bra sushi-haken i sverige idag! Jaa.. bjuder ni??? =)