lördag 5 december 2009

Babyshower.


Mina fina kom och tog över i köket... det dukades upp det ena godare än det andra...

Pakethögen växte... och bredvid satt kanin och log nöjt

Vi åt och åt...

Det här är mina fina, mina allra finaste! Ni är så jävla bra!

Vi lekte lekar... "gissa magSize" och "kändisBarn"..

Några vann och fick fina priser...

Efter några timmar dök lillprinsen Harry upp. Han visade upp sin trötta sida idag...

När flickorna lämnat mig ensam fick jag upp Sigges presenter och satt nöjt och länge och begrundade dom... vilka fina vänner jag har! Dom allra allra finaste och bästa. Det finns inga som Ni! Ingenstans i hela världen!

2 kommentarer:

Stinas sa...

jag var med om än inte fysiskt så psykiskt! puss

HELENAHANDERS. sa...

det vet vi. & du.... tack snälla för den fina fina filten. den va perfekt. puss. ses imorrn!