tisdag 24 november 2009

V31+0



Ny vecka igen! 9 veckor kvar och sista veckan har jag ökat hela 2 kg. Hur gick det till? Dom säger att man bör öka runt 450gr i veckan! Pfft... inte jag! Jag tar två i taget... kanske därför jag knappt kan röra mig längre. Aldrig känt mig så graciös tidigare ;) Bara att försöka ta sig i och ur bilen eller sitta rakt upp och ner i soffan gör att jag känner mig som Fler än 2. Kanske har dom missat en därinne? Men jag kämpar vidare med min träning och armhävningarna går bättre än någonsin, inte för att jag kommer riktigt lika långt ner men skam den som ger sig...

3 kommentarer:

Stinas sa...

HEJA HEJA!!

HELENAHANDERS. sa...

Tjocke Sven!

c/o richards sa...

Åh! Jag dööör!!! Att jag inte sett dig med magen är en skam! Jag ser verkligen framm emot att se vem det är som bor därinne...puss!