torsdag 11 februari 2010

RossleriRosslera.




Jaha, imorse besökte vi BVC Knoppen för andra gången denna vecka. Lovas rossleri vill inte riktigt ge med sig så för att slippa oroa sig gav vi oss iväg. Lova och jag. Barnläkaren klämde och kände och lyssnade, noga! Men inget farligt, ingen förkylning. Bara lite nyfödds-rossleri i rören och eftersom Lova har en tendens att hetsäta låter det värre än vad det är. Så glada i hågen gick vi till bibblan och hämtade ut Lovas bok hon fått från Bvc. Så nu sjunger vi om Herr Kantarell, Trollmors vaggvisa och läser sagor om Plupp och Ludde...

3 kommentarer:

Stinas sa...

får man komma och sjunga ikapp med er imorgon?? eller rymmer ni till landet redan imorgon? kram på er

Stinas sa...

hihi, drömde om Lova inatt (Ja OK helenah du var med också) vi satt på en buss och Lova tog en rejält tag om min högra kind & så sa hon "Stinis" !!!

Jag blev rörd och fint ont i kinden, i drömmen alltså. puss

HELENAHANDERS. sa...

hahaha så sött... riktigt så långt har vi inte kommit i utvecklingen, däremot log hon åt mig nyss Igen! DÅ smälter man vill jag lova...

Kommer ni snart eller? :)