onsdag 28 oktober 2009

Nytt BM-besök.


Vecka 27s barnmorskebesök gick över förväntan. Efter en veckas sjuklig trötthet trodde jag både bebis och jag skulle få kritik hos Monica. Men inte. Så pigga, så friska! Utan en endaste järntablett hade jag ett järnvärde på 132. Så med rätt kost klarar jag mig utan dessa eländiga tabletter. Fantastiskt. Bebis måste kört ett jympapass precis innan pulsmätning för hjärtslagen mätte idag 153 mot förra månadernas 140.
Skrönorna säger, Under 140 slag per minut=Kille och Över 140=Tjej.
Vi höll oss precis på kurvan och magen hade växt från 21cm till 25cm. Åh ja det känns! Sigge kommer bli stor! Men inte lika stor som kompisen Harry får vi hoppas ;)

4 kommentarer:

Stinas sa...

fan va fin du är! puss

Strandad sa...

Det blir nog en stor en. Anders va tjock och hade valk i nacken.

Saknar er en dag som den här.

Anders sa...

Åh vi saknar dig massor och hoppas Hanna tar hand om dig.

Det är tungt idag men vi ses till helgen. Kram

kolbrun sa...

finast!