torsdag 20 augusti 2009

Skitmycket pepp.



Nu så är hall och kök nästan färdigt. Det saknas ytterligare en skohylla och lite smått för att få den perfekta finishen. Sen så! Förutom att den nya tapeten skar sig rejält från den gamla (men ni ser inte det väl?! Så nu spelar ni med!!!) så känns det sjukt bra. Man får pepp när man gör fint. . Innan tror jag att kärleken upphört för det blir ett jävla liv när jag drar fram tapetserarbordet och målarpenslarna runt midnatt... men så fort sakerna är klara så skiner t.om. hans ögon och påstår att han älskar mig mer än någonsin. Konstigt det där att han inte kan förstå redan innan hur fint det blir. Jag förstår ju det! Det är därför min energi aldrig försvinner. Nu ska jag fortsätta laga paj, duka klart bordet och städa upp det sista innan chips & dipp i sängen. Imorgon kräftskiva. Vi ses då!

2 kommentarer:

Stinas sa...

färgskillnad?! vaddå det är lika lika osm vitt och grått... ;-)
jag gör också paj! puzz

HELENAHANDERS. sa...

haha vet inte om du är ärlig. Men jag älskar dig ändå! Det ser inte klokt ut. Du lär bli varse imorrn, men försök blunda för det o se helheten. Det är det viktigaste :) Min paj är klar nu. Imorrn blir det gott!