torsdag 20 augusti 2009

Dagens gravido v18+0.


Ny vecka! Det går fort det här. Men nu tycker jag nästan magen har krympt senaste veckan. Kanske inbillning. Jag har ju trots allt ändå gått upp hela feta 3kg. Jag vet att jag inte ska ha ångest, men det har jag ändå! 3kg är mycket på lilla mig. Jag känner mig gigantisk. Undra hur det här ska sluta. Idag kom vips Illamåendet tillbaka, som Hurrej inte visat sig sen vecka 7. Jag har varit som en zombi och levt på vatten och frukt hela dagen. Kanske bra eftersom svullot inte gör något annat än att äter! Tror jag drack för mycket kaffe på för tom mage imorse! Jag som älskar kaffe. Hur ska det här fortsätta?! På måndag 11:30 är det dax för första ultraljudet! Håll tummarna tills dess.

1 kommentar:

jenny sa...

ohh jag tycker du hmm hur ska kan man forlumera stor på ett bra sätt?? ;)

Det syns enligt mig mer på denna bild än på förra. Men så spännande. Ska bli kul att följa magen varje vecka! Kram