fredag 27 augusti 2010

Helenah fyller 29.


Stina, Milla och Lova

Paketöppning! Helenah, Lova och ine

Även Lova fick paket, en boll från Stina & Designtorget.

Åså kom Peter...

Tina, Sanna & Stina

Faster Tina busar....

Morbror Robert likaså... [Även Sara dök upp bakom mig!]

Jonas & Sanna [hurrarop!]

Tina prövar glasögon på Robert...

Lova provar Tinas lilla vita..

Kristin

Hurra vilken kväll! Blandade Ljunggrens med Balthasar, men vad gör väl det när man får hänga med dom allra allra bästa! Pga invigning och Lova fick vi lämna favvohaket för en mindre stökig miljö. Peter o Kristin kom med en orkidé, Stina gav Oss ring o boll från Designtorget. Maria och familjen gav mig den finaste necessären Ever och tjejerna gav mig en bricka [som jag just invigt med min frukost på] och en handduk! Dessutom fick jag öl och en trevlig kväll. Kan väl inte bli annat än bra! Dessutom firades allt annat i vanlig ordning. Sanna och Jonas lägenhetsköp, Stinas fasta Jobb, Tinas praktik... å ja, allt som såklart är värt att firas!!!! Tack ni fina! Vad vore livet utan er..

Inga kommentarer: