måndag 19 april 2010

Mammadag på Disneyland.


Kom till Jenny och Lova slaggade in omedelBums!


Ida & Elmo

Cilla & Elmo

Amelie & Lo

Jenny.

Hade mammaträff med tjejerna och bebisarna från BB. Fick lunch och fika hemma hos Jenny & Ida i Hammarbyhöjden. Nya Disneyland. Jesus vad med leksaker familjen äger. Avverkade allt och inget och skrattade gott åt minnen, tankar och åsikter. Känns underbart att ha fått lära känna dessa goa flickor och pojkar. Anders slöt upp med sitt nytillverkade godis innan vi fortsatte färden mot Ikea...

3 kommentarer:

cillabing sa...

Herre min je. Det var inte smickrande ljus, tänder, ögon, frilla...ja, you name it :) får ta och shejpa upp mig till nästa gång jag är i vägen för din lins! Mooohaha :D

cillabing sa...

Haha, självupptagen som jag är så glömde jag vad HELA inlägget handlade om...
JA! Vad mysigt det är att ses och vad fina ni är allihop :) så glad att ha fått lära känna er! Anders godis till trots ;) <- ironiiiii :)

HELENAHANDERS. sa...

Nu ska du inte vara sån! Du e alltid fin.... & ja ni är grymma. Verkligen. Idag går Lova crazy bananas på bladet... aldrig hört henne så högljudd tidigare...