fredag 20 februari 2009

fredag & sol.


Jag är så trött! Så fruktansvärt trött. Därför tänkte jag klaga lite nu.. Haft en lång natt bakom mig med hårt tentaplugg och alldeles för lite sömn. Glömde visst att äta middag igår också! Idag är det fredag, Då vill man ju bara komma hit, till fniss, dåliga skämt och många fikaraster. Som alltid på fredagar! Men självklart inte idag. Aldrig när man faktiskt behöver det! Vad hände med folket och varför just idag? Idag är det blodigt allvar. Allt är blodigt allvar. Man kastas mellan sura hyresgäster, facket, felaktiga löner och tråkig bokföring. Allt för att göra det lite extra tungt liksom... till råga på allt har jag träningsvärken Hugo i låren.. men det ska nog bli bra det här!! Bara 4timmar kvar till helg, bastu & öl.. Dessutom är det ju faktiskt fantastiskt fint ute!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu e det snart helg! U made it!! ;)

HELENAHANDERS. sa...

jag vet, jag gjorde det.. till slut!